De Luna asta Vom putea Purta Cati Dogaru si la Birou


Sunt entuziasmata peste masura de faptul ca in sfarsit voi putea purta creatiile Cati Dogaru si la birou de acum inainte! Luna aceasta se va lansa o noua colectie care va cuprinde si haine office pentru noi, cele care suntem mereu prinse in sedinte sau intalniri de afaceri. Trebuie sa recunosc ca pentru o tanara antreprenoare ca mine, nu este nimic care ma face sa ma simt mai bine decat piesele vestimentare care exprima eleganta, inteligenta si putere.


Daca pana acum purtam Cati Dogaru doar la evenimente speciale, cum ar fi baluri, la teatru sau opera, de astazi inainte voi putea sa port si la birou! Abia astept sa imi achizitionez un costum si sa merg la o intalnire importanta debordand eleganta si increderea pe care doar hainele Cati Dogaru mi le ofera!

3 comentarii:

  1. Subiect interesant pentru un blog. Am cautat pe Internet pentru distrac?ie ?i am venit pe blogul tau. Postul fabulos. Va mul?umim pentru o schimbare de cuno?tin?e! Este minunat sa vedem ca unii oameni înca depun eforturi în gestionarea site-urilor web. Vino sa-mi vizitezi blogul la TumesKecil
    Citi?i mesajele mele de aici:
    - Kode rahasia Xiaomi dan fungsinya
    - Cara download gambar dan viode instagram di android
    - Cara agar aplikasi di playstore tidak update otomatis

    Mul?umesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere