Fondul de Ten


Buna ziua dragele mele, sper ca sunteti bine, sanatoase si mai ales iubite! Vreau sa va prezint noile mele produse de make-up pe care le ador. Sper sa va ajute review-ul meu in cazul in care va starnesc "poftele". Voi incepe cu my one and only Dior Skin Forever Foundation. Sunt deja la a doua sticluta si sunt la fel de multumita de el ca in prima zi. Este un fond de ten lejer, care iti transforma tenul intr-unul mat, dar nu ca si cum ati purta o masca, ci intr-unul cum vedeti in reviste, si nu exagerez. Rezista extrem de bine, pentru mine este singurul fond de ten cu care arat la fel atat la inceputul zilei cat si la sfarsitul ei. Nu am mai intalnit un fond de ten care sa reziste atat de bine, fara sa aiba acel aspect de masca asa cum multe dintre fondurile de ten din categoria high-end o fac. Este foarte important sa va gasiti culoarea pielii dvs. desi nu este chiar usor, avand foarte multe nuante. Va sfatuiesc sa il testati direct pe gat sau pe fatza. Nuanta tenului meu este 030. Acestea fiind spuse, simt ca in sfarsit am gasit fondul de ten perfect pentru tenul meu si vi-l recomand cu multa incredere! In continuare, meet Dior Addict Ultra Gloss Flash nr.686 si nr.756. Doua luciuri de buze pe care am pus mana saptamana aceasta la Sephora. Este greu sa le rezisti dupa ce le testezi. Desi nu sunt un fan al sclipiciului atunci cand vorbim de machiaj, aceste luciuri de buze contin particule sclipitoare care te fac sa te simti diva-like, fara a fi vorba de ceva pitzi-like. Haideti sa vedem si cu ce se lauda: "volume plumping, brilliance spectaculaire, flash-plumping spotlight shine lipgloss". Nu as putea spune ca iti mareste volumul buzelor considerabil, dar am observat o diferenta probabil datorita acestor particule stralucitoare. Rezista cam 3-4 ore chiar si dupa masa. Hidrateaza si nu este lipicios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu