Intrebare


Pentru cei care ma citesc. Ce este mai important pentru voi? Si va rog sa fiti foarte sinceri pentru ca aici nu va judeca nimeni. Sa fii corect pana in panzele albe si sa-ti iei bobarnace pentru asta, sa fii chiar parasit pentru ca esti prea sincer si prea direct sau sa o iei pe ocolite, sa fii diplomat, tacut, ascuns dar totusi sa judeci pe cel ce nu-ti convine sau sa fii cum ar vrea altii sa fii doar pentru a avea si tu loc undeva, sa fii si tu "in rand cu lumea". Cand am denumit blogusorul, i-am dat un nume care sa-mi permita si astfel de postari, dupa parerea mea ar fi plictisitor sa postezi mereu despre aceleasi lucruri, aceleasi cosmetice care le are toata lumea mai mult sau mai putin. Va intreb lucrul acesta pentru ca vad din zi in zi schimbari la cei care ma inconjoara, schimbari pe care nu vi le spun pentru a nu influenta raspunsurile nimanui, dar vreau eu sa ma conving, sa ma dumiresc, sa ma lamuresc. Inca o data, nu va judeca nimeni, poate am eu o problema si nu-mi dau seama de ea. Va pup si astept raspunsurile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu